2010-08-27
 16:37:49

Fredag

Är väl inte på bästa supertagg-fredaghumör direkt. Klarade inte uppkörningen idag, jag failade på tre punkter, varav alla jag vet att jag kan egentligen. Riktigt störande. Men men, jag ska snart iväg på läger, och då kommer jag få annat att tänka på. Ska bli sjukt kul att äntligen sätta igång, är riktigt taggad för det här året!
Har fått nytt schema nu också, vilket är mycket bättre än det förra. Ser inte så bra ut i vår dock, men jag tror jag ska ta psykologin på distans istället så blir det bra mycket bättre. Att ha en timmes lektion 8.20 fredag morgon för att ha nästa klockan ett är inte riktigt min grej. Så det ska vi nog ordna!
Och ny uppkörning är bokad, dock inte föränn om två och en halv vecka, så lång väntetid är det tydligen. Men men, nu ska vi vara positiva! Solen skiner!



Och i helgen ska jag fan svulla sönder, för på måndag är det andra tag som gäller!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: