2010-08-23
 19:03:27

Oj oj oj!

Hehe, jag är bäst på det här med att blogga känner jag. Men nu har ju faktiskt skolan börjat så snart borde jag komma in i lite rutin och bli bättre på det här :) Dock så har jag riktigt fullt upp den här veckan med att ta körkort. Har körlektion imorgon, halkbana på onsdag, teori på torsdag och uppkörning på fredag. Nu jävlar!
Ja vad har annars hänt? Jo! Jag har ju fyllt arton! Var på kryssning i torsdas med Anna Anna och Disa och det var heelt sjukt kul! Det kommer vi definitivt göra om. Var på krogen i lördags med Malin och Jenny men det var väl inte riktigt lika lyckat. Vi kom till ett ställe utan drag och då var det försent att dra vidare för mina Ingarö bussar går ju som de gör... Men men får ta och göra om, göra rätt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: