2010-10-13
 22:49:00

Onsdag 13/10-2010

Ja, som ni få läsare vet så kommer jag inte uppdatera här så ofta. Det är mest för att jag orkar inte skriva massa meningslös skit, dvs det händer inte särskillt mycket spännande i mitt liv just nu.

Jag har legat hemma sjuk nu i några dagar och det har gett mig tid att fundera, mycket. Jag har försökt hitta en lösning på min extrema skoltrötthet. Vad jag har kommit fram till är väl egentligen att det är bara att bita ihop. Det suger som fan men det är inte heller lång tid kvar. Jag måste försöka hålla mig positiv och se mot mitt mål. Den 1 juni är allt över, och då ska jag banne mig ha resultat att inte bara  vara nöjd med, utan stolt över. Jag ska lyckas kamma ihop 17-18 poäng så att jag kommer in på psykologiprogrammet i Uppsala. Just nu har jag 18.13 med meritpoäng, så det borde banne mig gå!

Dessutom har jag bestämt mig för ett sabbatsår. Eller snarare ett halft sabbatsår eller möjligtvis. ett och ett halvft sabbatsår. Det är ungefär 2 poängs skillnad i intagningen på vår och höst, så jag kommer antagligen bli tvungen att söka in då.

Ja, så ser mina framtidsplaner ut nu. De kommer antagligen förändras, men det hör till.

Sedan har jag kommit fram till en annan sak också. Hösten är fruktansvärt vacker. Så jag gör som alla andra bloggare och lägger upp en höstbild. Den är från förra året dock.




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: