2010-09-05
 20:00:29

Söndag

Så var helgen slut! Jävlar vad fort den gick! I fredags var vi hemma hos Filip, såg på film, spelade piano och tog det lungt. På lördagen jobbade jag först på dagen och sedan åkte jag hem till Anna för att fixa oss lite innan vi drog ut på krogen!
Hon hade lovat mig och andra Anna att vi skulle få en lyckat krogkväll. Det såg inte ljust ut i början, vi kom inte in på f12 och trodde inte vi skulle komma in på lobby heller då det var 21 årsgräns. Men tänka sig, det gick! Så det blev en bra kväll till slut! Dock så gillar jag inte riktigt det stockholmska utelivet har jag märkt, bara svindyrt och fullt med tjejer som anstränger ögonen ur sig för att se sexiga ut och killarna är bara... Ute efter en sak.
Men det gick ju att ha trevligt i alla fall :)

Just nu sitter jag och kollar på Tom och Jerry med Evelina. Det programmet äger verkligen! Riktig nostalgi!
Kommer ihåg när jag var liten och mina syskon lärde mig hur man satte på cartoon network på tvn så att de slapp göra det åt mig hela tiden. Härliga tider!


Tove

Goootlaaaand :D (eh...hehe...glad)



PUBLICERAT: 2010-09-15, 16:25:22 | URL: http://www.tove.nu

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: