2010-06-30
 21:18:03

Onsdag

Tjohoo! Befinner mig just nu i Hälsingland, och har nyss käkat jordgubbar med glass... Mums!
Anlände hit i måndags efter en riktigt lökig bilfärd! Fan inte najs att åka i den värmen utan ac... Jaja, det var det värt för att få komma upp hit i alla fall.
Igår så slappade vi i solen på förmiddagen och åkte på aktion efter lunch! Det är så jävla kul att titta på massa folk bjuda på skit! Men en del gör ju riktiga fynd också, jag köpte en analog systemkamera för 50 spänn! Dock vet jag inte hur bra den är och om den funkar, men vafan det får Jinnie lista ut för det är hon som ska ha den :)
Idag har vi varit och ridid islandshästar! Det var en trevlig runda, och vi slapp världens åskväder som kom lite senare när vi var hemma. Hela himlen öppnade sig och det mullrade satan... Grymt mysigt!
Dessutom har jag joggat idag, känner mig så duktig! Det var så jävla vackert i skogen när solen tittade fram och lös på den fuktiga skogen, helt magiskt. Älskar hälsingenaturen!

Dock kan jag klara mig utan att möta björn...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: